sreda, 7. januar 2009

In je še ena stvar mimo.

danes smo pisal nemščino. riba me je presedla u prvo vrsto. kaj ji ni jasno? kot da jz kej znam.. no, ampak sj je še kr šlo.(: aja in ja, dobil smo tut seminarske glasbe nazaj.5.ouje, heh. čakam še rezultate zgodovine, pol dam pa še fisko pa glasbo in geografijo čez in ja. potem bom pa čist z lahkoto zadihala..in se predala sanjarjenju. no ja, bomo še vidl.(:

6 komentarjev:

Pile pravi ...

jst sm tut 5ko dubu glasbo! jej! ej nemščina je bla pa kr lahka (tut za moje pojme), sam besednod ružino sm mal zajebou z geburtstagstorte. xD

fsm.p

Nina pravi ...

no ja, potem ko boš pa končno zadihala, bo pa nova konferenca in spet vse kontrolke, spraševanje in dela, da se ven ne vidiš (:

ana pravi ...

Jst sm pa 4 dobila. In tisti dronjački bom neki u rit zarinla. jebemtiš!

Eva pravi ...

ja nina. druga konferenca..na to pa ne mislm še..naj bodo moje zadnje misli zaenkrat to, da bom po prvi konferenci lahhko končno zadihala. in ob tem mi je prec lepš.(: ana. heh, kaj čš. dronjačka je čudna. tut taki ljudje kot je ona na žalost obstajajo na svetu, pa nč zatu. še to leto zdržiš pol pa gimnazija.. nova učiteljica. samo na žalost še bol tečna, čudna in čist mim. kaj čš, nimamo sreče z glasbenimi učiteljicami. več sreče prihodnjič.(:

JakaP pravi ...

heh, pomoje se bo bul težko predat sanjarjenju. Lenartič bo kmal začel drugi krog spraševat. Mojca tut.

Eva pravi ...

ja. mojca že u pondelk.:S