četrtek, 1. januar 2009

Zvezde zaspanke.

glih sem pršla domou iz sprehoda. uzuni je prekleto mrzlo, prava zima. huh, sem se razveselila ko sm pršla u hišo. trenutno premišlujem o poletju. pa sj ne da bi mi blo kakorkoli tko ušeč kot zima. sploh ne. o njem premišlujem sam iz enga razloga. tale pesem me je spomnla na poletje in poletno nebo, posuto z miljoni zvezd. men je fantastičnolepa..

Tone Pavček- Pesem o zvezdah

Vsak človek je zase svet,
čuden, svetal in lep
kot zvezda na nebu ...

Vsak tiho zori,
počasi in z leti,
a kamor že greš, vse poti
je treba na novo začeti.

Tako živimo ljudje.
Vsak zase krmari k pogrebu.
Svetloba samo
nas druži kot zvezde na nebu.

A včasih so daleč poti,
da roka v roko ne seže,
a včasih preblizu so si,
da z nohti lahkosrce kdo doseže ...

Od tega menda
človek umre,
od tega z neba
se zvezda ospe.

3 komentarji:

Kaja pravi ...

ej tale pesmca je pa men tut ušeč..zvezdice...res je ql

RTMF*

Eva pravi ...

(:

JakaP pravi ...

tut mi smo pr slovki bral. vrhunska pesem, še zlasti, ku jo Justinca prebere