nedelja, 28. december 2008

Rdeč povodec v Kranjski gori.

..medtem ko smo v Novem mestu snega dobil samo za vzorec, so v tamarju- dolini med gorami zapadli kupi tega belega, mehkega, mrzlega snega. ja, danes bla v planici, tamarju in pa kranjski gori. blo je super, samo tako pasje mrzlo. brrr, za zmrznt, skorej.(: hoja v hrib, v dolino, pa spet v hrib in po ravnem itd. naletavou je sneg. Nosovi in lička so bli že pošteno rdeči od mraza. Tople bunde, sankanje in čaj. Mankalo je samo sonce, ki se je skrivalo za oblaki, nažalost. Ko smo pršli v planico, se je blo prou prijetno usest v avto, kjer je blo toplo. No, relativno.(: huh. Vožnja proti kranjski gori. Opazovanje smučišč in smučarjev, ki so mel za danes že dost smučanja. Vrjamem. Gužva, gužva, gužva, pa še sonca ni blo. Smučanje pa tako. V kranjski gori blo še bol mrzlo. Pogled levo, desno. Nč zanimivga, kot ponavad. In ko sm tako brezvezno gledala naokol, sem ga zagledala. Rdeč povodec. In nanga privezanga psa- zlatega prinešalca, ki je ležou na tleh. Rdeč sneg okoli njega. Ne. pes je biu zadavljen. Ane no. In ko se mi je po tem kar sem vidla, kranjska gora "zamerla", sem komej čakala da pridem domou. Tam ne videm, takih stvari, nasrečo. Okno in mimo njega bežeče lučke. Vožnja bla lepa, še lepše pa je blo, ko smo pršli domou. Mislm, da bom za nekej časa odmisnla kranjsko goro. Pes, rdeč sneg, rdeč povodec..pa naj mi še kdo reče, da v Novem mestu ni najlepš.

1 komentar:

ana pravi ...

Kaj???? Pes je bil zadavljen???? Ne morm vrjet. Bogi. Prasc je tist k je to naredu!!!!!!!!!!!!!!
Boš mi dans mau več razložila<3