sobota, 27. december 2008

In je še en dan mimo.

dnevi kar polzijo mimo mene. sploh ne sledim. je danes petek? sobota? mogoče nedelja? nimam občutka. med šolo vem sej to, ker moram prpraut torbo za nasledni dan. zj so pa stvari iste. skos se ponaulajo. ma te prazniki so grozni. hrana,hrana,hrana. pousod okol mene je hrana! že od srede si govorim, da bom šla na en dolg dolg sprehod, da odmislem use. da se skuleram. dost mam usega. pa naj bi biu veseli december. pa ja. obup. danes misnla it z ano č. na sprehod. ni ratal, ker ni mela časa.(dolguješ mi!) ceu dan mel na obisku, obiske. bla, bla,bla. slišalo se je sm cinglanje kozarceu, govorjenje in pribor. sej druzga ni blo. ko bi le lahko nekam pobegnila. u indijokoromandijo. stran od useh obiskou, hrane. naj dajo že mir. glava me je začela bolet. posledica usega tega danes. ko so obiski šli, sem globoko zadihala. no pa so šli. moj telefon je zazvoniu. klicou me je najbolši prijatelj domen. sprašvou če grem na sprehod. in nebo se je odprlo. končno grem vn. stran od te hiše. sneg, trije fantje-dobra družba. rokavice, kapa, topla bunda. blo je prijetno. pogovori, smejanje. dobr mi je delo useskupej po takem dnevu. ko sem pršla domou, sem bla sama. huh. mir, tišina. v dnevni sobi sem se ulegla, se pokrila z dekco in pila topel čaj. kako je blo prijetno. res, super. in zdej sem na internetu. prsti hitijo po tipkounici. hitro pišem še zadnje besede, da bom čimhitreje konec in se bom šla zrihtat in se uležt u toplo pojstlo. uh kako bo to lepo. ena oučka, druga oučka, tretja...

1 komentar:

ana pravi ...

Evica ka si to lepo napisala. Kr toplo mi je ratal pr srcu. Jst mam iste probleme ko ti. Hrana, obiski, dolgčas...Kaj bi dala da bi en ceu tedn živela sam s prjatli. Pa bi se smejal pa pogovarjal o vseh možnih stvareh še pa še pa še pa še...dokler ne bi od utrujenosti zaspal. A to bi biu najbolši tedn kar si lahko zamislm. Pa medve bi hodile na douuge sprehode, da bi naju pol faajn noge bolele. Ampak na use bolečine bi pozabile ko bi se spomnle kako lepo smo se mele...

Si dans doma al si se šla sankat? Če si doma me poklič. Prosim...
Rada te mam. Faaaaaajn.<3