torek, 30. december 2008

Ostajajo mi še 4 dnevi.

učerej nisem pisala, ker ni blo časa. na televiziji, je biu film titanik. ja vem, da sem se pritoževala čez ta film, ampak učerej sm si ga pa ogledala v celoti brez komentarja. moram rečt, da mi je biu tokrat malo bolj ušeč, čeprou vedno ko ga gledam pričakujem drugačen konec. zmešana sem, vem ja. amapk enostavno ne morem sprejet takšnega konca kot je. pršla sem do sklepa, da žalostni konci niso zame in da je titanik kljub žalostnemu koncu prou lep film.
danes dopoudne sm se odločila, da bi biu pa že čas, da bi jz dokončala delo zapestnic, za katerga skos govorim in ga prestavljam na jutri. ja, z zapestnicam sm zadovolna(slika še pride, kasnej ker se mi zdjle ne da, pa še kabla od fotoaparata ne najdem.) no skratka, sem zadovolna. ker me je takoooo zeblo, sem se pokrila z dekco in pila svoj najnajbolši čaj.(mmmmm..(:) tko je miniu čs in, ja. še en dan je šu, jz pa mam za drug teden za šolo se tolk za učit. uh, me že kr glava boli. ampak, vseno mi še ostajajo 4 dnevi.(učenja nebo!)
jutr je še zadnji dan starega leta. in pojutrišnem novo leto. ne, nč nebo drgač. dan kot dan. vsi bomo siti, aspirini se bodo topil v naših želodcih in soncu nebo potrebno da posije, ker bomo večinoma časa preživel v toplih pojstlah. no, recimo da.(:

1 komentar:

ana pravi ...

uh eva. da te mau potolažm.jst tut nimam še nč za šolo narjeno edin predstavitev za fizko.pa vem da ne bom nč nardila, čeprou nasledn tedn pišemo dve kontrolne pa sprašujejo tri predmete.joj:S
Za novo leto se pa čist strinjam.